Inte tid

Jag har faktiskt inte tid att blogga nu...
Jag måste duscha och göra mig i ordning för att åka till Elin och göra mig ännu mer i ordning ;)
Ikväll är det ju jobb-fest på Gulan! :D Med tema 50/60-tal :)
Ooh det ska bli kul!
Och massa god mat kommer vi att få. Mmm...

Idag har jag varit duktig och pluggat en massa. Inatt med... Satt uppe till strax efter 12 och läst och skrev och läste och skrev...
Idag har jag renskrivit och lämnat in. Gött. :)
Även slängt iväg några intervjuer via mail så nu väntar jag baar på dom så är jag klar med en uppgift till sen! Wohoo!

Rob har varit superduktig idag med! Vi fortsatte med skänkelvikningar och ökningar. Gjorde lite öka/minska-volt med.

Det kommer bli kallt att gå i ballerinaskor i snön ikväll.... :P

Se hela bilden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0