Sjuk...

Japp, så har skolan börjat. Och förkylningen med den...
Bläää...
Halsont, nästäppa, huvudvärk, trött, yr... (jaa..jag vet..jag gnäller som en karl nu... :P)

Hur som helst så blev det ingen skola för mig idag. Men jag gjorde iallafall ett tappert försök för jag åkte faktiskt till Norrköping i tid men jag kände på vägen dit att det inte skulle funka... Så jag åkte hem igen.
Viktigare att jag klarar av att åka imorrn för idag var det ändå bara info-dag. Det är imorrn som föreläsningarna börjar.. :S

Har iallafall varit iväg och löshoppat Carissa nu ikväll. Hon var duktig, lite spänd men hoppade bättre än förra veckan. Däremot var hon inte lika lätt att lasta som förra gången... Det fanns för mycket annat spännande att titta på runt omkring så hon blev okontaktbar och hade inte tid att gå in i någon låda på hjul.. Nej nej...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0