Nolla

Här ser ni nu den nya lärar-nollan! ;)
Snygg skylt va? Jag har skrivit på den själv :P


Jag tog ett tidigare tåg till Norrköping för att vara säker på att jag skulle hitta.
Det var inte svårt. Jag har ju ändå varit där förut :P
Väl framme stog det en massa faddrar och förbunds-folk ute som började prata med mig och nu har jag visst gått med i både Lärarförbundet och Lärarnas Riksförbund! Så kan det gå! ;)
Nej, men dom sa att det kan vara bra att vara med i båda medans man pluggar och så får man välja sen :)
Och jag fick ju faktiskt en goodiebag var från båda förbunden ;)
 Ja menar, man kan ju inte tacka nej då! :P

Sen var det upprop. Det jobbigaste på hela dagen. För hur jobbigt är det inte att ropa JA när man hör sitt namn!? Hur ofta skär sig inte rösten precis när man ska svara JA? Eller hur...

Efter upprop och lite info gick vi sen för att göra våra vackra namnskyltar. Sen var dagen slut.
Känns som det kommer bli en bra utbildning men just nu känner jag mig helt slut och rätt förvirrad. Mycket nya intryck att ta in.. :P
Men som sagt, det kommer nog bli bra. Jag ser iallafall fram emot detta väldigt mycket! Speciellt praktiken! Den kommer bli kul :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0