Dags att sova

Liite körigt på jobbet nu när vi slutar med rean och byter till ny kampanj imorrn. Allt ska skyltas om, klockorna ska märkas om och smyckena ska omgrupperas. Phu...
Det ska vi alltså hinna med imorrn bitti innan öppning klockan 10... Vi börjar klockan 7...
Men inte en chans att vi kommer hinna allt ändå :P
Jobbigt att börja så tidigt. Tur är det ju iallafall att vi ska äta bageribakad frukostmacka som jobbet betalar. Ha! Lätt att jag kommer studsa upp ur sängen när klockan ringer kvart i 6 och jag har det i åtanke! Lätt säger jag bara...

Nu ikväll har jag haft lektion för Malin och Carmenzita igen. Som vanligt var dom hur duktiga som helst! Dom fick rida mycket övergångar och 10m-volter. Carmenzita blev riktigt fin. Och trött ;)

Nu är jag trött. Dags att ropa på John Blund och nanna kudden.
Hej svejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0