Sköna söndag :)

Sovmorgon. Traska runt i stor tröja. God frukost med cola. No stress.
Gööött! :)


Vid lunch åkte jag ut till Rob och red ut en timme. Vi klättrade :) Jobbigt, sa Rob.
Det var så varmt att jag faktiskt kunde rida i t-shirt!
Hade tänkt att duscha min dammhög till ponny men jag hann inte. Får bli en annan dag.
Skulle ju på kalas ju!

Blev hämtad vid stallet för att åka på 1-årskalas i Borensberg :)
Nämligen så att J's systerson Viggo fyller 1 år idag! Grattis Viggo!
Och Viggos storebrorsa Oscar fyllde 11 igår. Så det var kalas för hela slanten. Gött gött ;)
Tog med kameran men glömde den i stallet så klart så det blev inga bilder...

Har varit duktig och tvättat och städat bilen med. Ska besikta den imöra... :S
Den kommer inte gå igenom... :P

Jahopp, om man ska försöka plugga lite då. Har ju faktiskt redovisning imöra... Hm...


Viggo. (bild från feb.)

Kommentarer
Postat av: Elin

Oo ja, mailat har jag, men inte fått nått svar konstigt nog ;)

2009-04-27 @ 10:46:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0