Lång dag

Igår var en lång dag.
Jag började med morgonfodring i KY-stallet.
Sen var det skola hela dagen. Instruktörstjänst, och jag var sur.
Min stackars ponny fick bära runt på en som jag tycker väger för mycket för att rida ett helt pass på honom. Speciellt nedsittning i trav... Duns duns duns...
Sa till om det, men fick stå ut med att se det ändå...
Kanske taskigt att tycka så, men jag är rädd om min häst. Och det fanns massa andra mer lämpliga hästar att välja.

Sen hade jag Lottas lektioner på Rappestad mellan klockan 16-19. Hopplektioner :)
Spännande... Det var full fart på sina ställen och elever som glömmer att lyssna ibland ;) Och Tracy la sig ner med en elev på ryggen.. (det gick bra, hon hann av och red jättebra sen)
Annars gick det bra och alla var duktiga tycker jag. Kul att se att de är noga med vägen och tar till sig det man säger :)

Klockan 19 var det min tur att rida!
Bra att det finns tjejer i stallet som kan hjälpa en att göra iordning hästen när man själv inte hinner! :)
Jag red på Ambra. Och jag har träningsvärk i armarna idag, Salam... :P
Ambra gillar att dyka och bli lite tung men efter lite öppna gick det bättre och bättre och jag slapp bära henne hela tiden ;)
Hon är fin Ambra. Och stor ;)


Som sagt lång dag. Åkte hemifrån 06.15 och kom hem vid 21...  ;)
Jag somnade skönt ;)


Kommentarer
Postat av: Salam

Haha, hoppas det släpper snart :) Tack för att du ville rida henne!

2009-04-22 @ 21:18:07
URL: http://www.salamzeidan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0