Godnatt

Då har man redan varit uppe i 12 timmar då.
04.00 ringde klockan imorse och pigg som en mört skuttade jag ur sängen!
Eller så snoozade jag en liten stund och kravlade ur sängen, fullt upp med at hålla ögonlocken öppna....
Kommer inte riktigt ihåg...

Varför gå upp så omänskligt tidigt en lördag då?
Jo, jag hade lovat Ida i klassen att köra henne till en tävling på Vikbolandet.

Men trots tidig morgon så har det varit superkul! Cattis och jag agerade hästskötare. Min axel protesterar lite nu i efterhand...
Ida och Abbe hoppade två stycken 1,10m-klasser. I första var dom felfria i både grunden och omhoppningen och kom på 6:e plats! :)
I andra klassen var dom felfria i grunden men rev de två sista i omhoppningen. Men då satsade hon lite mer. Och det blir ju alltid roligare att se på ;)

 
Framhoppning                 Duktig Abbe :)


Ida och Cattis trötta ;)

Nu ska jag försöka sova en liten stund. Kommer aldrig orka med Tias 25-årsfest ikväll annars....
Men lite cider ska nog lösa det med ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0