Drama ät thö bensinmack...

Hur många har lyckats få igång brandlarmet på en bensinmack...?

Jag har!! ;)

Idag har jag besiktat bilen. Men innan det så skulle jag bara tanka upp bilen. Så jag åkte till bensinstationen vid Max. Betalade med kort och satte igång att tanka. Helt plötsligt svämmar tanken över och en massa etanol hoppar ur tanken och forsar ner på marken!! Då har pumpen inte märkt när tanken blev full!
Där stog jag med en massa etanol överallt. Mitt moraliska stöd Stine hörde mitt förvånade skri och kom utfarande ur bilen. Sen började hon skratta ;)
Tur iallafall att det var en kille där som kom till undsättning. Han öppnade brandskåpet för att ta sandsäckar och hälla på etanol-pölen på marken.
Då gick brandlarmet... Så klart.... Länge och väl tjöt det... ;)
Så jag ringde jourtelefonen för felanmälningar och talade om vad jag gjort... hehe... :P

Sen åkte jag och besiktade.
Ett fel blev det. Måste tillbaka. Men det var väntat. I'm impressed att det inte var fler än 1 fel ;)


Red Ambra idag igen, på Rappestad. Hon var så sjukt fin idag! Grymt kul! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0