Jäppelgod ättelpaj och potatis-peppar...

Hanna hade talsvårigheter idag på praktiken... ;) När hon, jag och fanny var ute och gick med Mickas golden Wilma så skulle hon berätta att hon ätit en jättegod äppelpaj igår. Det blev "Jäppelgod ättelpaj" hehe...
Sen när vi åt lunch, pratade vi om potatismos. Hanna har "potatis-peppar" i sitt mos...Och på Hanna-språk betyder det vitlökspulver... :P

Micka bjöd på chokladbollstårta med smält choklad och kokos på, den va god. Mycket god. Så god att den tog slut... ;)

Fanny och Sanna hade höjdhoppstävling när vi byggde fram hindren inför kvällens lektioner, dom hoppa högt med! :)
Och Fanny hade skrattanfall, som vanligt ;) Haaaaahahaaaa!! ;) Eller hur Fanny ;)

Det har varit en väldigt rolig och bra dag!
Och Robban är frisk nu!! Peppar, peppar, potatis-peppar... :P


Fanny har skrattanfall och Hanna retas ;)


Fanny "hoppar" :)


Sanna hoppar....


...och landar! ;)

Kommentarer
Postat av: Lotta

Graciöst ;) glöm inte spara lite fika åt mig på fredag... kram L

2008-10-22 @ 21:55:31
URL: http://charlotteesping.blogg.se/
Postat av: Elin

jag fick 2 jättetobleronar :D fast tiasfisen har snart ätit upp den ena tror jag:p Var och kollade på huset idag... Var nog lite FÖR mkt å göra tyvärr...

2008-10-22 @ 22:29:29
URL: http://elinsfunderingar.blogg.se/
Postat av: Lisa

Kul att du också har blogg nu, när vi träffas så sällan... Nu har jag inte varit på Releasy på en vecka, det är superskönt!!



Ha det så bra vi hörs och ses!

2008-10-24 @ 17:25:41
URL: http://blogg.bunne.se
Postat av: Hanna

Jag gjorde faktiskt mos idag, med potatis peppar i :P:P Vet inte vad det var med mig i onsdags... heh

2008-10-25 @ 18:54:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0