I'm boored...

Ytterligare en dag på jobbet... Och inte det roliga jobbet då utan jobbet på Releasy -kundtjänsten...
Det ringer nästan inget och de som ringer vill bara samma sak: "Jag har inte fått min tidning idag! Nu är jag riktigt arg!"
Jaså? Jo men tidningsbuden är ju inte mer än människor dom med och alla kan ju göra misstag. Eller?
Att folk kan vara så beroende av sin tidning! Ja, jag fattar det då inte... :P

Slutar halv tre idag, sen ska jag åka ut till stallet och packa! För idag flyttar Rob och jag till Lindas stall! Bara ett par kilometer hemifrån ( =jag kan börja cykla igen! =jag kommer bli vältränad igen! Haha)
Fantastiska Hanna följer med ut och hjälper mig så jag slipper flytta Rob helt själv -TACK!
Uppskattas nog av Johan med eftersom han slipper bli medtvingad ;)
Hanna ska rida Rob åt mig idag med så kan jag packa i lugn och ro, plus att Rob får motion och gjör av med lite energi innan flytten.
Det kommer bli superbra det här, Lindas stall är jättefräscht! Rob kommer trivas görbra, det är jag säker på :)

Nu är rasten slut, dags att återgå till telefonen.

Heej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0