24/11 Julafton?

Jag har fått en julklapp! Från Ur&Penn. Tror att dom missat i vilken månad julafton är ;)
Nej men det var en jättejättefin julklapp, TACK SÅ MYCKET!!
Jobbar ju extra på Ur&Penn, därför jag fått julklapp :)

En skitsnygg Jet Set-klocka med armband till. Mitt favvo-klockmärke med! Hihi...

Hade med mig Robban till Rappestad idag igen, ganska läskigt att köra i all snö och blåst kan jag meddela... Körde sakta och stoppade upp alla som hade bråttom till jobbet... Moahaha....
Red Rob för Lotta sen på förmiddagen, gick jättebra idag! Jag red fram honom och sen red Lotta igenom honom en stund innan jag tog över igen. Fortsatte på samma spår som förut med att träna övergångar och jobba med att han inte fick gå över tygeln eller bli stark. OCH framför allt jobba med att få mig att inte bli så hård i handen, speciellt högerhanden.... Hm...Låter bekant, undrar om jag hört det nån gång förut..? Haha... ;)


Så här mysigt väder var det när jag släppte ut Robban i hagen en stund imorse i Rappestad...

Bagare Kristin hade varit i farten igen och hade med sig tårta till ridskolan idag.
 
Eftersom det är sista praktikveckan för mig så bjöd jag på tårta, blev idag för att Lotta också skulle kunna ta del av den eftersom hon ska till Lian resten av veckan. Men det är klart att jag bjuder på mer fika på fredag med! ;)
Kommer bli väldigt tråkigt att behöva sluta på Rappestad.... Vill väldigt gärna vara kvar, trivs så otroligt bra! Med allt och alla!



Kommentarer
Postat av: Elin

Din gamla afrikan:p det finns lite kvar om du vill ha;)

2008-11-24 @ 22:43:11
URL: http://elinsfunderingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0