Trött i ögat..

Ett tips
: Börja inte tänka på hur du ska inreda ditt blivande hus när du precis har gått och lagt dig för att sova....
Man kan inte somna då... ;)

Det misstaget gjorde jag igår kväll... Hade lagt mig, skulle bli skööönt att sova (förutom att det gjorde lite småont att blunda med ena ögat efter att jag tryckt in en bommullstuss med make up-borttagningsmedel där...). Men jag var trött och drömmarnas värld var väldigt lockande!
MEN så börajde jag fundera på allt jag vill köpa till huset, hur vi ska möblera, vilka färger det ska vara överallt, vilka prydnader och tavlor som ska upp etc etc.... Väldigt kul med massa ideér men kanske inte mitt i natten när man ska upp och jobba dagen efter!! ;)



Har därför inte sovit så mycket inatt för jag hade väldigt svårt att somna... plus att jag vaknade stup i kvarten när jag väl somnat och kunde sen inte somna om särskilt fort...
Detta resulterade i att jag knappt orkade gå upp imorse och hann precis till jobbet :P
Johan verkade också haft en sömnlös natt för han försov sig istället och kom för sent till jobbet. Hm.. Jag var vaken större delen av natten men lyckades inte höra när hans alarm gick igång...
J hittade inte mobilen heller sen när han vaknat och skulle upp. Jag ringde till den och det började då ringa på golvet bredvid sängen. Han hade visst slängt den på golvet när alarmet gick ;) hehe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0