Skägget i brevlådan!

Följ årets julkalender Skägget i brevlådan! Grafik: SVT

Nån som sett årets julkalender?
Jag har fastnat för den totalt! ;) hehe...
Än finns barnasinnet kvar i tôsa! ;)

2 av huvudrollsinnehavarna är ju Anders och Måns, östgöten och skåningen. Jag tycker ju dom är så sjukt roliga!
Kalendern handlar om att de måste leta upp jultomten för att de råkat skicka en inköpslista istället för önskelista till honom. Samtidigt som dom letar efter Tomten så är det ett gäng "ägghuvuden" som också gör det, de är mindre snälla och verkar bara vilja ha påsk året runt...

Ok, kalendern har inte så mycket puttnuttigt-julmys och en massa glitter och snö men den har humor! Och det gillar jag! :D

Men eftersom jag alltid är ute och ränner så är jag ju aldrig hemma och hinner se den på TV. Så tacka vet ja´ internet! På http://www.svt.se/ så kan man se alla avsnitt när man vill. Perfekt för en hårt arbetande, barnslig kvinna som jag! ;)

Trevlig Helg!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej, Ja jag gillar med julkalendern i år :)

Men samma här hinner aldrig med att se den, men tack för tipset om svt.se, nu sitter jag spikad framför datorn i flera timmar ibland för att se på "Skägget i Brevlådan" hehe.. :P

Håller med, det finns alltid lite barnasinne i en även när man blir äldre :P

Kraam!

2008-12-07 @ 13:43:02
URL: http://www.nogg.se/pretty

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0