Hej mitt vinterland!

ÅÅh så mycket snö det kommit! Så fint, så fint :)
Blev väckt av plogbilen tidigt imorse....Morr.... Men sen när jag gick upp och tittade ut så var det ju så vitt och fint så då gjorde det inget att plogbilen väckt mig. Den är förlåten ;)

Blev grymt sugen på att åka till London och pulsa i snö där på gatorna och titta på julskyltningen i alla fönster... nu är det garanterat ingen snö i London, men ändå, man kan väl drömma? hehe... ;) Tänk vad mysigt! Massa ljus som lyser upp staden, lätt fallande snö, glada engelsmän överallt som önskar varandra Merry Christmas och julklappsshopping på hög nivå! :)
Sen skulle jag åka til Reading och ta en fika på Coffee Republic, världens mysigaste café. Erika, ska du med? ;)

 Christmas in London

Jaja, nog med drömmar. Nu jobbar jag och snart ska det komma ett luciatåg och lussa för oss här :) Trevligt :)
Oh! Nu kommer dom!

Julstämning!!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Åå Lndon skulle inte sitta helt fel just nu och shopping på hög nivå :P :) Det är alltid lika kul :D

Själv så är man ju havt sjuk men har inte tid att vara det så jag går på ipren dagrna långa :(

Ha en bra helg Kristin så ses vi på söndag :)

Kram!

2008-12-12 @ 15:02:05
URL: http://www.nogg.se/pretty

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0