Grrr....

Johan är och äter julbord med jobbet just nu... Och jag önskar verkligen inte att jag kunde vara där...
När han frågade förut, innan han åkte, om jag ville följa med så svarade jag självklart; Neej, varför skulle JAG vilja äta julbord för...?
Okej, jag kanske inte sa riktigt så men han frågade faktiskt, om än med en lätt ironi på rösten och ett flin på läpparna... ;)

Mitt julbord i min ensamhet hemma består av Krögarpytt och stekt ägg.... Ungefär lika bra som julbord... Nästan... :P
Men jag har chokladbollarna jag! Ha!

Jag fyndade på IKEA förut. Kom hem med ett par, faktiskt, riktigt snygga, vita gardiner som bara kostade 35:-!! Så dom hänger numera i vardagsrummet, så fint så :) Blir ännu bättre sen när vi målat om lila väggen också så den blir vit :)

Nu ska jag se färdigt Bonde!

Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

ååhå jag blir lika avis varje gång jag läser om julbord.. tycker alla är på julbord! utom jag då haha... men nu har jag hittat en till =)!



p.s hade med chokladboll hemma ikväll och mumsade på hihi...

2008-12-10 @ 22:36:50
URL: http://evelinas.blogg.se/
Postat av: Elin

Ja du vet ju vem du såg i slutet på Bonden :D

2008-12-11 @ 11:52:53
URL: http://elinsfunderingar.blogg.se/
Postat av: Sofia

Kul att träffa dej idag Kristin :)

Hoppas ni fick en trevlig och rolig föreläsning :)

Själv så var jag ju en av dom som "under höll er" utanfölr med att köra russen hehe... :P

Vi ses på söndag och ha det bra tills dess :)

Kraam<3

2008-12-11 @ 17:14:21
URL: http://www.nogg.se/pretty

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0