Jag fick en förfrågan

Igår fick jag ett mail från en kvinna som hade läst om mig i ASVH's nyhetsbrev.
Kvinnan, Liselotte Tillberg, har en gård i Kimstad där hon i liten skala föder upp svenska halvblod samt en och annan ridponny.
Hon berättade att hon med ljus och lykta letar efter någon som ibland skulle vara intresserad av och vilja följa med henne på olika evenemang hon åker på ihop med hästarna. Saker som till exempel fölvisningar och treårstest.
Hon undrade om jag eller någon jag känner skulle vilja följa med på sådant. Jag skulle väldigt gärna göra det men känner att jag redan har en alldeles för fullspäckad vardag tyvärr...
Därför tänkte jag att någon av er (eller någon NI känner) kanske kunde vara intresserad?
Hör gärna av er isåfall!

Avel är himmelens intressant alltså så har du lite tid över, ta chansen vettja!

Här har ni hennes hemsida och blogg.


Liten bebis en morgon på Beatelund, maj 2006.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0