Ryckigt värre...

Jag fick ett ryck imorse...
Skulle träffa arbetsgruppen för att skriva uppsats klockan 8 inne i stan.
Så jag tog bilen och ställde den vid Max (för där är det ju gratis parkering...) och skulle sen ta bussen till stan.
Men, istället för att gå till busshållplatsen så fick jag ett mycket underligt ryck och bestämde mig för att till stan.
Klockan var 07.07 så jag kan ju skylla på att jag inte var helt vaken eller nåt...
För det var inte min allra smartaste idé kanske...
Inte för att det var särskilt långt att gå, var ju bara 5 km och det tog bara 25 minuter. Men jag släpade ju med mig datorn ju!
Hur tungt tror ni inte att det var!? :P

Så kan det va. Ska sluta gå upp så där tidigt tror jag... Inte hälsosamt.

Kommentarer
Postat av: Charlott

Svar: Haha. Mycket gulligt sagt. :D

2010-05-18 @ 17:48:29
URL: http://jagvetingetbranamn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0