Wengo

För tillfället har jag och Carissa en svacka.
Hon är totalt beroende av flocken och kan inte längre ridas på banan när dom andra är i hagen... Då exploderar hon och bockar och bockar och bockar... Och ställer sig på bakbenen...
Då är man glad om man sitter kvar. Som jag gjorde igår. Till slut kastade jag mig av i farten mitt i bockar och galopp.
Åh vad jag tycker om den där hästen just nu... :P

Därför blev jag extra glad idag när jag red Wengo på Rappestad!
I början gick det inte alls och jag kände mest för att åka hem men sen hände nåt och Wengo the star gick så fiiiint! :D
Vi tränade lite galoppombyten och vi fick till 3 av 5 rena byten! Förra veckan fick vi inte till något alls.

Undrar om dom skulle märka om jag bytte ut Wengo mot Carissa... ;)
Värt ett försök kanske? Höhö...


Carissa?


Wengo?

Jo men liiiite lika är dom väl?

Kommentarer
Postat av: Elin

Hihi inte nånstans :p

2010-03-16 @ 17:43:00
URL: http://Allcookedup.wordpress.com
Postat av: Lisa

Nääeee, inte tillräckligt!

2010-03-16 @ 17:46:25
URL: http://blogg.bunne.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0