Det är nytt år.

Ett nytt decennium faktiskt :)
Tänk att det var 10 år sen man firade in det nya tusentalet!

Vi hade fest hemma. Och vid 12-slaget såg vi att det var fler än vi som kommit på idén med att skjuta upp raketer för att fira det nya året som var på intågande :P

Jag började nyåret med att åka till Trädgårdsföreningen och titta på min kusin & co som uppträdde med eldshow på Linköpings kommuns nyårsfirande.
Dom är duktiga! Jag blir alltid lika stolt! :D


Sen blev det fest!
Elin fixade middag, med assistans av mig och Mia ;)
Bakad potatis och fläskfilé blev det. Jää, gött!


Vi åt och blev mätta.
Men efterrätt måste man ju ha! Vit chokladmousse med blåbär och hallon.
Gick inte av för hackor det ;) Tack Jocke!


Det blev Singstar såklart!


Och fnitter-dricka... ;)


Raketer och in-sko(å)lning av det nya året :)



Sen körde UnderbaraElin och jag 00-talsmedley på Spotify, försökte oss på att dansa moonwalk och gjorde snöänglar.
Elin påstod att jag förstörde hennes snöängel för att jag låg för nära henne. Men vad jag kommer ihåg så la hon sig i snön efter mig... hm... ;)


God fortsättning på er!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Gott nytt år!

2010-01-05 @ 13:19:18
URL: http://blogg.bunne.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0