Sjuk kisse

Igår när jag kom hem var det en ganska krasslig katt som kom till mötes.
Det rann ur båda ändar så att säga. Stackarn...
Troligtvis bor det maskar i magen men dom ska utrotas så fort han får behålla maten igen.

Ringde veterinären och frågade om råd och dom tyckte att han skulle vara utan mat i ett dygn och bara erbjudas vatten. Och då kan ni tänka er vilket tjat det är just nu när man närmar sig köket ;)
Han är inte särskilt glad kan jag säga.
Men ikväll ska han få kokt fisk så då blir jag nog förlåten.

Sen ska jag bara lura i honom avmaskningsmedel också...

Kommentarer
Postat av: Lisa

Stackars kisse... inte kul att vara katt och vara sjuk!

2010-02-20 @ 15:11:50
URL: http://blogg.bunne.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0