Lördagskväll i Nkpg :)

Mitt internet har strulat senaste dagarna... Not bra...
Men nu är den frisk igen! Wohoo :)

Och i lördags var det då partaj i Norrköping.
Petra och jag tog pendeln dit och vi hade visst suttit på samma tåg som Tess och Erik för dom mötte vi vid spårvagnen ;)
Vi var kaffesugna så när vi hoppat av spårvagnen gick vi till Mackedonkan innan vi traskade hem till Cattis och HK  :)
Först gick vi till fel port. Och inte kunde vi portkoden heller. Men det löste Kristin minsann! Det var ju bara att trycka på knapparna en herrans massa gånger tills man kom in ju! ;)
Vad det var för kod? Ingen aning...

Som sagt. Det var ju fel port så vi fick gå ut igen och till nästa...
Även där hade jag magic fingers och lyckades knäcka portkoden!
Tror jag ska satsa på att bli hacker istället. Verkar ju ha en talang för det ju! höhö..

Vi hade en mycket trevlig kväll med lite halv reunion av KY-klassen!


Framåt 00-tiden började förfesten att ta slut och gänget skulle ut till Palace.
Vi Linköpingsfolk tog sista tåget hem istället. Och jag gick sen till Platens istället för att möta Johan och Thomas. Så där var vi en timme innan vi begav oss ut på stan för att käka nattmat ;)
Sovmorgon på söndagen var sköööönt :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Saknar vårt PArtygäng!! :( <3

2009-09-13 @ 22:23:44
Postat av: Stine

Miss yaaa!! (jag skrev de förra inlägget oxå)

2009-09-13 @ 22:26:07
Postat av: Jasmine - Anything But Ordinary!

härliga bilder :)

2009-09-17 @ 16:54:56
URL: http://problematicgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0