Kalasmottagning

Igår var jag på fest med några i min klass/arbetsgrupp. I Cloetta center :)

Det var Kalasmottagning för alla nya studenter.
Först var det mässa där föreningar och sånt visade vilka de är och så. Det roliga med det var gratisgrejerna.. :P

Det tog inte så lång tid att gå igenom mässan så vi hade ganska mycket dötid innan Moneybrother skulle börja spela :)
Så vi drog till stan och köpte lite mat och lite bubbel, eller ja.. Asti för min del.
Men! Jag drack faktiskt lite vin med! *duktig jag* ;)

Vi satt ett par timmar nere på bryggan vid Scandic och hade det allmänt trevligt. Skratt och prat och lek :)



Sen gick vi tillbaka till Cloetta och såg Moneybrother spela. Och dom var grymt bra!! :D
Vilken energi dom killarna har! Och en förmåga att få igång publiken kan man lugnt säga att dom har! :)
Och gissa vilka som stog längst fram då... ;)


Efterfest i foajen blev det sen. Dålig musik och alldeles för tjockt med folk men kul att dansa loss lite ;)
Vi lyckades skapa nån slags trend också för vi började med att dansa i ring och folk gick in en i taget och dansade lite själva medans vi applåderade. Ringen blev större och större och vi kände inte ens hälften och folk som bara gick förbi passade på att dansa in i ringen lite också ;) hehe...riktigt kul :)
När vi gick var det flera ringar som applåderade och hade sig ;)
We are the trend-makers :P höhö..

Kommentarer
Postat av: Elin

Men vaar är dom oranga overallerna?? Man måste ha en sån... har jag hört... hihi :D

2009-09-04 @ 09:28:38
Postat av: Kristin

1: Lärarnas overaller är faktiskt röda och gröna :P

2: Jag vill inte ha nån overall ;)

2009-09-04 @ 18:01:39
URL: http://kristinljungberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0