Helg med tjejerna!

Fredagskvällen:
Träffades hemma hos Sanna A och käkade tacos med älgfärs :) Gööött!
Sen spelades det spel. Så himla kul! Gud vad vi skrattade ;)
Vi spelade Med andra ord, Alias och "Gissa kändisen".
Tiden rann iväg och det blev dags att dra hemåt för att orka gå upp och jobba dagen efter ;)
Men. Vi hann iallafall med att kolla Svenska Hollywoodfruar - i Sverige på Youtube.
Och den här grymma videon... ;)





Lördagskvällen:
Efter jobb traskade jag hem till UnderbaraElin. Vi öppnade en vinflaska på hela 7%!!! Herregud så fulla vi blev! ;)
Sen gjorde vi egen pizza, åt den och gjorde oss sen i ordning för att gå på Sanna G's 20-årsfest på Platå :)
Temat var "visa din insida på utsidan". Elin var GB-clown meets 60-talsfru och jag var lantis meets hippie :P
När vi kom till Platå var det typ bara vi som var utklädda.... Eller jag snarare, Elin var ju asasnygg! Kände mig liiite malplacerad :P hehe
Men men, trevligt med gratis välkomstdrink och att få sitta och töla ett tag med tjejerna :)
Klockan 22 släpptes allmänheten in. Men Elin och jag kändes oss så sega så vi svek dom andra och gick hem och kollade på Arn istället :P
Jaa, vi har kanske börjat bli gamla (eller tråkiga kanske :P) ;)


Kommentarer
Postat av: Elin

Jaja jag råkade köpa feeeel.... och inte gamla, nyktra och fattiga... buhu...

2009-11-08 @ 20:59:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0