Det är synd att man inte kan sjunga...

...för annars skulle jag minsann söka in till Idol ;)
Det är ju så grymt kul att sjunga!

Fortfarande inte helt frisk men är det obligatoriska moment i skolan så är det... :P
Igår var det drama, var rätt lugnt så det gick bra men sen var jag totalt utslagen efteråt. Fick skippa ridningen på Rappestad tyvärr... :(
Idag var det musik hela förmiddagen. Jag var yr. Så yr att jag trodde jag skulle svimma. Satte mig ner och klappade takten lite istället, medans dom andra hoppade runt och värmde upp kropp och röst :P
Gick bättre att vara med efter rasten. Då satt vi ner mycket mer och spelade instrument i olika rytmer och takter. KUUUL!

Har knaprat piller nu i 3 dagar så nu ska väl banne mig denna sjukan ge sig!!
Hostan kan jag väl stå ut med. Och helt onödig verkar den ju inte vara... Verkar som att den tränar magmusklerna nämligen... Har ju träningsvärk i magen efter allt hostande ;) hoho(st)...

Jaja, bara jag är frisk till på fredag då kosan styrs mot Stockholm för att gå på Sthlm horse show med Elin och sys :)

Kan även meddela att Carissa har fått sin första riktiga dusch idag! Hon stog helt stilla och njöt nog liiite av det iallafall ;) Längst innerst inne :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0