Ky-fest med maskerad!

Har nog inte varit på en roligare fest någonsin. Eller iallafall inte på väldigt länge!
Min lilla klass hade hyrt Kaga bygdegård för att ha grillparty. Och vi hade filmtema så alla skulle vara utklädda till någon filmfigur :)
Jag var Pippi Långstrump ;)

Vi grillade, drack, lekte lekar, dansade all night long och sprang runt och försökte ta reda på vad alla hade för uppdrag för kvällen. Alla hade nämligen fått en hemlig lapp där det stog att man skulle göra eller säga något när någon annan tex sa ett visst ord. Jag var tvungen att gäspa och titta på klockan så fort någon av det motsatta könet började prata med mig :P
Stine skulle fråga alla som kom ut fårn toan om det gick bra. Natalie skulle sjunga om någon sa ordet fest. ;)

Som sagt, roligare fest har jag nog inte varit på! :)

Natalie, Petra, jag, Sanna & HK :)

 
Natalie som geisha & Linda som Jack Sparrow :)

   
Fördrinkar, Geisha äter geisha ,Pippi & Bugg-Petra :)

   
Tafs på mus, Pernilla dansar fågeldans, Pippi&fisk-Doris & Sparrow dansar :)

   
Petra&jag, Petra,Arn&mus-HK, mus-Tess tafsar på Askungen & Isdans :)

Kommentarer
Postat av: Elin

Vad fin du blev!! Superbra ju! :)

2009-05-03 @ 00:03:46
Postat av: Petra

de där måste vi ju jö om! elin ja hörde att du banga, du missa nåt!!

2009-05-07 @ 17:20:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0