Inflyttningsfest hos grannen

Ja, det var ju nära hem iallafall ;)

Sylvia & Johan hade inflyttningsfest igår kväll. Mycket trevligt må jag säga.
Vi lekte lekar, grillade, drack och sjöng.
Någonstans på vägen kan det ha spårat ur också... ;)
Med skrik-sång, en Johan Folkesson halvsovandes på köksgolvet och kladdkake-ätande på stående fot halv 3 på natten... ;)

Lekarna var roliga. Vi var 4 lag. Jag var med i lag Väst.
Vi sköt luftgevär och jag var bland de bättre! Moahaha ;)
Vi kastade tennisbollar på petflaskor och jag var bland de sämre... :P
Vi spikade och vi körde gräsklippare mellan koner!
Lag Väst vann! Woho!! ;)


Förlorande laget fick sjunga ;)


Kul att sjunga ;)


Värdparet


Trevligt, mycket trevligt :)

Lite lagom trött och bakis idag... Precis som det ska vara ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0