Kenza

Jag såg ett inlägg på blogg.se där man kunde kolla hur man bloggar...
Hehe, så jag testade. Skrev in min bloggadress och tryckte på OK. Då jämförs man med de större bloggarna som finns och får sen en lista på vilka man är mest lik i sitt bloggande.
Jag var tydligen en Kenza-bloggare.... Vet inte hur jag ska tolka det riktigt... Eller om jag ska ta det positivt... Hm... ;)
Men på 3:e plats var jag en Prinsessans Dagbok-bloggare och det känns ju bra iallafall ;) hehe

Intressant va? ;)

Om du med vill göra detta superintressanta test så klickar du här... :P

Kommentarer
Postat av: Christine

jag fick också prinsessans dagbok som nr 3! Tack själv Kristine, kul att du tyckte det var lärorikt hos oss! Och - så fort jag kommer hem så SKA JAG ta itu med intervjun!

2009-03-18 @ 18:23:03
URL: http://www.nogg.se/cejis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0