Helg

Efter en helg med stalljour, party med utgång och stor brist på sömn så är Kristin just nu rätt schleeten på ren värmländska... ;)
Stalljouren har gått jättebra!  Vi var ett sånt bra team så stallet blev snabbt färdigt. Igår red vi ut skolhästarna i skogen. Jag red på 5-åriga Lexus, e.Quite Easy. Han är så snäll att man nästan kan tro att det är något fel på honom! :)

Efter jouren gasade jag hem i 740:in och bytte om för att åka tillbaka till Ljungsbro. För där var det paarty! :)
Klassfest! Jag tog med mig Elin :)
Efter ett glas vin var jag tvungen att börja mitt nyktra liv med Cuba Cola... Eftersom jag skulle upp och köra bil tidigt imorse :P
Festen var kul. Bilderna får tala för sig själv ;)
Sen åkte vi in till stan för att gå ut och dansa :) Vi ville till Harrys men det blev Platå. Dålig musik som vanligt, tur man gick in gratis ;)
  
  

Efter 4 timmars sömn var det dags för ytterligare en dag med stalljour. Inga problem ;) Men nu är jag trött... :P Konstigt...

Robban fick träna på travökningar idag och han var superfin!! Fast jag fuskade och red på graman så det kanske inte var så konstigt ;)
Men han var pigg! Pep och skuttade massor i början, hehe... Roligt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0