Midsommar

Midsommarafton började med sovmorgon. Sen stack jag till stallet för att rida. Jag red faktiskt i solsken :) Regnet kom senare...
Hemma hos Linda (som har stallet jag hyr in mig i) var det massa folk.
Bl.a. en hög med barn mellan 4-7 år. De hjälpte mig med rykten av Rob.
Sen blev det barn- och föräldraridning ;) Ett varv runt ridbanan var.
Rob var hur snäll som helst och njöt av uppmärksamheten ;)

Barnen har pysslat och klappat på honom hela helgen. Tidigare ikväll när jag var där fick jag också hjälp med att borsta honom. Och när dom borstade i pannan stog han där och sov med sänkt huvud :)
Snällaste hästen <3

Efter stallet blev det jordgubbsfika hos grannen, kransbindning och dans runt midsommarstången :)


Innan festen började alltså... ;)
Vid 4 anlände våra gäster.
Bästa Jennie kom hemifrån Värmland tillsammans med sin bror Tommy, min bror och hans flickvän Ida kom också. Och så klart de gamla vanliga (hihi) Elin, Tias och Jocke :)
Tusen tack för  en lyckad och himla trevlig kväll/natt! ;)

Jag hade gjort bål. Den var god. Speciellt frukten ;)


Grillat är gött. "Se ut som ni har roligt nu!" :P


Vi spelade kubb. Killarna mot tjejerna. 1-1...


Grönt!, sa Elin ;)       Spotify is the shit, sa Kristin :P     Hm...Ostbågar, sa Jennie ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0