Fortfarande en släng av bakfylla...

Huvudvärken sitter i sen onsdagens klassfest hemma hos mig och J...
Jag måste haft jäkligt kul ;) hehe...

Det kom en massa folk från klassen, tror att alla utom ett par tre stycken kom! :D
Vi skulle grilla men vi hade visst ingen kol till grillen... Tur att de flesta hade korv med sig bara så vi kunde steka.
Förutom Petra då som hade en flintastek... Men det gick att steka den med minsann! ;)
  
Stekmästarna HK & Erik.  Gött med mat! ;)

Jag hade köpt spelet Våghals (finns på Designtorget). Det är ett Sanning eller Konsekvens-spel...
Mycket pinsamt...
Jag var bla tvungen att dansa så sexigt jag kunde...hm... Blev inte så snyggt haha :P Så någon karriär som exotisk dansare ska jag nog inte ge mig på.... ;)

Elin i klassen skulle lägga sig på golvet och leka att hon var en säl som tappat bort sina föräldrar...



Petra skulle visa vilken ställning hon gillar mest. Av någon anledning var hon killen när hon visade oss... ;)


Tack klassen för en kul kväll! :)

  
Natalie & Petra                Stine & Cattis                    Sanna & Karin

 
Camel-pose!! :P

 
Har jag inte världens snyggaste sambo, or what? ;)

 
Spanking!

Kommentarer
Postat av: Elin

Hmm varför blev jag plötsligt så glad att jag åkte hem?? :p

2009-06-12 @ 17:55:53
Postat av: Petra

va trevligt att du berättar allt för hela världen. kristin, bra att du finns om nån skulle veta allt om våra liv =)

2009-06-12 @ 22:23:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0