Fest i Malmslätt :)

Igår var det fest i Mickas föräldrars hus i Malmslätt :)
Sanna och hennes kompis Sara hade fyllt år.

Jag tog med mig Stine dit och hon hade med sig två killkompisar till henne. Alla vi 4 var från Värmland... :)
Behöver jag säga hur jargongen var mellan oss...? Om folk stannade vid bordet där vi satt mer än 3 minuter var vi imponerade! haha :P
Vi var Värmlands Nation ;)
Och jag har nog aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv! Vi hade så otroligt kul och mag- och käkmusklerna krampade ;)
Tack för en helt sanslöst kul kväll!
En kväll som inte skulle bli så sen eftersom jag och Stine hade stalljouren idag. Grejen var bara det att klockan blev visst sisådär kvart över 1 innan vi åkte därifrån ;)
Jag sov 4 timmar inatt. Men what the hell, det var det klart värt!!

Det blir återträff i Karlstad nån gång! :)

  
Vi firade nationaldag ;) Och hade jäkligt kul! :D  Och åt flat-bröd... :P


"Blääärup! sa den lilla gröna grodan idag", sjöng vi för full hals ;)

 
Micka och jag <3

 
Anders & Danne gör "camel-pose"... Stine & jag med... ;) haha

  
Sanna badade lite ;) Och Danne med. Det var tydligen kallt... :P


Kommentarer
Postat av: M a t i l d a - allt och ingenting♣

hej , skulle du kunna vara snäll och rösta på mig här

http://beattriicee.blogg.se/2009/june/vem-blir-veckansblogg.html#comment

2009-06-07 @ 20:19:41
URL: http://maatilda.blogg.se/
Postat av: Stine

KLART det blir Återträff! Det måste det bli! ;D

2009-06-07 @ 21:59:03
URL: http://kstine.blogg.se/
Postat av: sanna

jättekul att ni kom!!!

2009-06-08 @ 18:31:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0