En natt i Karlsta´ :)

Så gött att få komma hem och prata lite normalt! ;)

Satte mig på tåget 11.30 i lördags för att åka till Grums. Det var en rätt dryg resa. Var tvungen att åka via Örebro... Ja ni fattar... :P
Hade dessutom en timmes väntetid i Örebro så då tänkte jag att jag skulle gått och köpt en mycket försenad julklapp till Jennie. Men tror ni dom har några affärer i Örebro? Inte då. Jag tror bara dom äter där borta för det enda jag kunde hitta var restauranger, restauranger... Och där gick jag med min rullväska. Drrrrrr, drrrrrr, drrrrrrrrrrrrrr!

Jennie hämtade mig i Karlstad och sen åkte vi och handlade tacos och marängswiss. Marängswissen åt vi som dagen-efter-mat ;)
Vi förfestade med tacos, cider och melodifestival. Heja Måns! Bu för Petra Mede...
Lite så där lagom glada och runda under fötterna blev vi hämtade av Jennies bror som körde in oss till stan (Karlstad alltså :P)
Kan ju säga att vi hade svårt att bestämma oss för vart vi skulle gå men det blev Nöjesfabriken iallafall. Och jag har då aldrig haft så roligt!
Det var bra musik, alldeles lagom med folk och mycket underhållande bartenders! ;)
Vi satt faktiskt vid baren väldigt mycket.
Bartenders i kallingar = trevligt ;) hehe...
Träffade en gammal klasskompis från högstadiet med. Jättekul! Hade dessutom sån tur att han hade fixat skjuts hem till Grums så vi slapp ta bussen hem.
Riktigt lyckad kväll! :D


Så här kul hade vi!

 
Bästa <3


Christer, klasskompis från den gamla goda tiden :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hehe eller hur :P ser ut som ni hade kul allafall! nöjes is the place to be hehe :D

2009-02-16 @ 18:48:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0