2009

Januari:
Jaa vad hände då... Vi förökte bli av med lägenheten i Tallboda I think.


Februari:
Sys och jag åkte till Gbg och gick på Göteborg horse show :)


Mars:
Tog med Nellie och tittade när kusin min uppträdde på Scalateatern i Linköping.


April:
Vi flyttade till huset på landet! :D


Och såg Jeff Dunham i Stockholm.


Och klappade vargar i Kolmården ihop med bror min.


Maj:
Då njöt vi av VÅR PÅ LANDET!


Och jag klädde ut mig till Pippi Långstrump på Ky-maskeraden.


Min älskade farmor lämnade jordelivet... Jag saknar henne varje dag...


Juni:
Jag slutade KY och tog ridinstruktörsexamen :)


Vi firade midsommar i vårt hus :)
Och grillade. Mycket.



Juli:
Ett ord... FALSTERBO! :D


Augusti:
Älskling fyllde 25. Vilket firades med tårta mer grillning i goda vänners lag ;)


Jag och mamma åkte till Falkenberg och tittade på Brukshunds-SM.


September:
Då hade jag börjat plugga till förskollärare. Och träffat väldigt goa klasskompisar :)


Oktober:
Elin och jag styrde kosan mot Flyinge för att jobba på Breeders. Och busa med Jennies hundar :)


November:
Jag lånade ut min lilla Rob på foder och tog själv 4-åringen Carissa på foder.


Globen med syster och Elin.


December:
Gran Canaria!!


Och mycket snö...


Ett år av händelser med andra ord :)
Förändring kommer förhoppingsvis nästa år innebära... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0