Dröm

Inatt drömde jag att jag åkte ut till stallet och red min häst.
Och bara så där var han urfin att rida! Vi gjorde både passage och piaff och tränade övergångar mellan det.
Åh vad roligt det var! :)
Och vad bra det kändes!

Mindre bra kändes det när jag red på riktigt idag då... hehe..
Förstår inte det. Nu ville han helt plötsligt inte göra passage och piaff. Nu ville han inte ens gå på tygel...?
Märkligt...
Men för att vara Robert så gick det väl ändå helt ok idag. Mycket tjaffs men däremellan gick han stadigt och fint och gjorde ganska bra övergångar skritt-galopp.
Jaja. Det blir nog ingen Grand Prix-häst av den där :P
Men söt är han iallafall! Och snäll :)

Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

Han ser fin ut! :)

2009-08-16 @ 11:06:18
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0