Club S2

Club S2 på Strandgatan fick celebert besök igår. Av oss! ;)
Och utan oss hade det inte varit någon fest eller några dansande alls för det var inte många där! Vi var 9 personer och sen var det kanske lika många till där... Och ändå anordnade East FM en DJ-battle så man tycker att det kanske borde varit liiite mer folk där :P
Men men, vi hade kul iallafall! Dansade som vanligt hela natten! Sen blev det pizza på 5 tastes.
Hittade hem till sängen vid typ 5 imorse... ;)
Och sen sov jag visst bort hela dagen. Haha, klockan stog på 16.05 när jag vaknade! Då fick jag en liten chock :P
Men jag är ju utvilad iallafall! ;)


Kommentarer
Postat av: Elin

Oo maj vicka hotta bilder! :D

2009-08-03 @ 11:44:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0