Girls night out!

Igår var det tjejkväll :)
Efter att jag jobbat åkte Elin och jag och shoppade utstyrsel inför kvällens utgång. Sen hämtade vi Jennie och Madde och gick till Ming Palace och åt lunch. Det var gött :)

Ut till Robban en sväng efter det, som för övrigt har tappat skon på vänster fram nu... och fortfarande varm i höger framhov.... Orkar inte mer.... När ska vi slippa bekymren och börja träna igen!?

Jaja, sen gjorde vi oss iordning och tog bussen till Elin och började vår Girls night out :)
Det var cider och vin, kareoke och dans och sen gick vi till Platå.
Lagom mycket folk där, men usel musik.... Varför finns det inte fler uteställen i Linköping för oss i våran ålder? Tacka vet jag Karlstad, hehe.. ;)
Nej men vi hade en riktigt kul kväll med mycket dans och sång. Tror ni man var hes efter att ha vrålat till en massa låtar en hel kväll... ;) haha...
Så himla kul att Jennie och Madde kom också! Länge sen Jennie var i Linköping, och ännu längre sen Madde var här!

Slapp ta taxi hem med, vi ringde Jocke istället så kom han och hämtade oss. Kan man vara snällare? :)
Han är singel också för er som undrar... ;) hehe...

Om en timme kommer Johan hem från Portugal förresten! :)


Elin trivs ;)


Madde, jag, Jennie och Elin


Syns det att jag gillar kareoke..? ;) Har visst en katt med lysande ögon mellan benen också ;)


Sist men inte minst; Grattis till Rappestads ponny elit-lag som vann gårdagens sista omgång i elitserien!! Bra jobbat! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0