Födelsedaaaag :)

Idag fyller jag år, hela långa dagen :)
Micka på Rappestad hade varit gullig och bakat rulltårtsbakelser och tagit med som hon, jag och Fanny åt på lunchen. Tack Micka! :D
Efter att jag slutat på praktiken så satte jag mig i bilen och åkte de 27 milen hem till Värmland. Tråkigt att åka själv...Tur att det finns ljudböcker :) Lyssnar på Skam av Karin Alvtegen, riktigt bra bok!

Så nu har jag varit hos pappa hela kvällen, käkat mat och glass och tittat på Idol. Skön hemmakväll.
Imöra blir det Arvika-mârten med Jennie och Madde på dan och sen ska vi undersöka utelivet i Arvika en lördagskväll... Finns det nånstans att gå till tro.... ;)

Ska åka karuseller med syster med, och kasta bollar och sånt där som man gör på tivolin :)

Godnatt!



Jag och syster i somras <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0