Update ;)

Oj nu var det evigheter sen jag skrev något.... Skärpning fröken Ljungberg... :P

Mycket har hänt sen sist, Robban är förmodligen frisk!! :)
Han rids som vanligt och känns jättefräsch! Var nog ingen hovböld. Hovslagaren var ute ett par gånger, tog av skon och klämde på hoven. Upptäckte en blödning i tån som antagligen kom av att han hade gått utan sko i en vecka. skulle tro att han var halt av det. Har nu en sula under skon så att trycket på hoven ska fördelas bättre så han slipper ha ont i tån.

Men sen var det ju den där värmen i kronranden med...Inget öm men ändå väldigt varm... Han har fått medicin för det och nu är han oftast inte varm alls. Ser ingen hälta och känner inget konstigt när jag rider. Så nu är vi på G igen! Äntligen :)
Idag red jag för Jennie, gick görbra! Hon får mig alltid att rida så bra jag förmår och lite till :)
På onsdag ska jag ta me Rob till Rappestad och träna för Lotta!

Förra söndagen var Rob och jag med och red Hubertusjakt på Rappestad :) Det var kul, så kul att Rob gjorde massa glädje-bocksprång så han höll på att slänga av mig när vi hoppade små hinder i skogen.

  

Haha!! Lars åkte ut Idol i fredags! Det var banne mig på tiden att den sengångaren fick lämna programmet. Undrar om det var uppgjort... hm..... ;)

Baracken blev USAs nya president! Bra tycker jag! Känns som han kan förändra och tillföra något bra.
Han har ett stort ansvar på sina axlar nu...
Jag förväntar mig en ny, bättre värld nu... ;)

Nu blir det Maxi och sen den heliga timmen mellan 19.00 - 20.00 med Gossip Girl!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0