Om blickar kunde döda...

Isåfall skulle Robban ha blivit dödad av en väldigt söt katt idag ;)
Skrittade ut 20 minuter på honom idag och när vi skulle svänga upp mot stallet igen så satt en katt i diket och stirrade med mycket arga ögon på Robban! Mycket arga! hehe... ;)


Solen försvann när jag skulle ta kort men det var mysigt iallafall!


Ikväll har jag agerat självmordspilot. Har ridit med på lektion med Josses lilla 183cm höga Quinton som skickade av Salam i måndags med dunder och brak!!
Ska väl inte sticka under stol med att jag var lite nervös innan lektionen... Men det gick hur bra som helst! Han var superfin, mjuk och lydig! Kände att han började tänka "studs" i galoppen men jag lyckades förhindra det genom att driva på lite och höja upp huvudet aningen.


Lilla Q

Träningsvärken i magen sitter i fortfarande sen Elin och jag gymmade... Det är ju bra att det känns för då har jag ju iallafall tränat ordentligt, men måste det kännas så mycket? ;) haha

Har pratat med min fantastiska mamma ikväll med. Saknar min mamma.... Tur jag får träffa henne om en vecka :)

Imöra blir det julmarknad på Ekenäs slott! :D Myyys :)

....och nu blir det Fringe.

Kommentarer
Postat av: Salam

hhmmm, pilot? Verkar vara ett roligt yrke ;)

2008-11-20 @ 23:33:36
URL: http://www.salamzeidan.blogspot.com
Postat av: Josse

Hi hi.. skönt att det gick bra. Han har lekt katapult med mig idag också. Inne i ridhuset gick det ganska lugnt till men han valde att bocka/skena in i stallet från ridhuset idag (!) Då bestämde jag mig spontant för att dra ner på havren. Nu får det vara nog på busigheter.

Jag satt också kvar uppe på hästen. Phu.. ganska hårt i backen nu. ;)

Föresten tänkte jag du kunde rida honom ett par dagar nästa vecka med. Lockande? :)

2008-11-21 @ 23:16:12
URL: http://www.nogg.se/zmilla
Postat av: Sofia

Jag tror dom flesta hästarna var lite taggade och pigga i torsdags, Never fick ju lite ryck då och då med och tyckte allt var toppen tror jag haha XD

Så fick man ju höra han pipa till också en gång hehe.. :P

2008-11-23 @ 16:41:53
URL: http://www.nogg.se/pretty

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0