Min Grand Prix-häst Sir Red Ford ;)

När Lotta hade ridit Robban igår sa hon att han påminde om hur hennes häst Generalen var för 9 år sedan. Generalen rider hon numera Grand Prix med och de kom på en mycket hedrande 11:e plats i SM för två veckor sen! Mycket bra jobbat! :D
Alltså måste ju det betyda att Robban kommer gå Grand Prix om 9 år också...eller? ;)
Och SM också förstås...hehe...
Men erkänn att det vore rätt coolt att rida in och köra ett kür-program på en 21 år gammal nästan-ponny!
Ja, det ska nog bli mitt mål tror jag... Rida Grand Prix med Robban... Jepp, definitivt! :P

Idag har jag ridit lektion på stjärnan Wengo!
Han är så rolig att rida, men det tar lite tid att komma underfund med honom. Men idag var nog den bästa gången hittills! Riktigt kul! Jag kunde t.o.m. sitta ner i traven utan större problem! Det tar sig ;)
Han är en riktig star den där Wengo!


Wengo


Godnatt!


Kommentarer
Postat av: sanna

ja alla är vi stjärnor :)

2008-11-13 @ 22:19:05
URL: http://sannaesping.blogg.se/
Postat av: Christine

Visst är han en stjärna! (Du var en stjärna du också, red honom riktigt fint i dag!)

2008-11-14 @ 00:26:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0