Är jag den enda i världen...

...som måste kolla i kokboken när jag ska göra pannkakor? Lite pinsamt... ;)
Men dom blev goda iallafall!

Att vara konsekvent är f-n inte lätt..... Red Robban idag på banan. Tänkte på det Lotta sagt; att vara konsekvent och inte låta honom köra upp huvudet i övergångarna alls. Gör han det ska jag göra halt eller ta ner honom i skritt och börja om. Det belv många halter men det verkar som att han fattar vinken för det gick bättre och bättre! Och till sist fick vi till det bästa galopparbetet på riktigt länge!! :D
I båda galopperna t.o.m! Då blir man glad!
Men som sagt, det är inte lätt att vara konsekvent :) Men jag ska klara det! :)


Nya täcket på sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0