Kära jultomten...

I dagens moderna samhälle tänkte jag att det nog är lättare att skriva sin önskelista här på bloggen istället för att sätta upp en papperslapp på fönstret i sovrummet... Blir så högt att nå upp, för att se, för dig Tomten eftersom vi bor på andra våningen... Och har du ingen stege kan det bli riskabelt... ;)



Min önskelista:

-En LAPTOP!! ;)
-En ny ridhjälm
-Thermo-ridbyxor...
-Stigbyglar med fjädring (dom är sååå bekväma att rida i!)
-En resa låååångt bort till ett varmt ställe! ;)
-Massa presentkort så jag kan inreda mitt hem med fina saker! :D
-En hund...
-Pengar så jag har råd med hund...
-Och, tid! :P

P.S. Jag har varit jättesnäll i år... Som alltid :)

Kommentarer
Postat av: Elin

Ja, spec om man först måste åka runt till en massa ställen här å sen till norrk :p Kollade, var fullbokat:(

2008-12-05 @ 20:46:07
URL: http://elinsfunderingar.blogg.se/
Postat av: Anonym

Var det denna du menade förresten? X2007-06-26090158210.jpg" rel="nofollow">http://www.clasohlson.se/Product/LargeImageViewer.aspx?Path=/Archive/Images/Products/Hi/362530X2007-06-26090158210.jpg Om länken inte funkar så är det den där lampan du pratade om, kanske, finns på Claes Ohlson ;)

2008-12-05 @ 21:52:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0