2008

2008 var året då...

...många i min närhet fick barn :)


...jag tog hästskötarexamen och ridledarexamen :)


...Erika och jag var i England 6 veckor på praktik!
   

...jag förälskade mig i Brighton ;)
 

...vi var i London några dagar :)
 

...då Rob och jag blev placerade på tävling för första gången, i Rappestad såklart! ;)


...Elin följde med och jobbade i Falsterbo och det var såå kul!
 

...vi hade svensexa-möhippa för Thomas och Stina :)


...mamma och jag var på brukshunds-SM i Västerås.


...pappa och jag red islandshäst, första gången för mig! :)
 

...jag, Jennie och Madde gick ut i Arvika på mârten :)


...jag red två hubertusjakter i Rappestad, en på Ella och en på Rob! :)
  

...jag hade 3 grymt roliga månader på Rappestad ridskola! :)
     

...syrran tävlade för första gången :)


Och 2009 kommer vara året då Johan och jag flyttar in i vårt hus! :D


GOTT NYTT ÅR ALLIHOPA!! :D

Kommentarer
Postat av: Sofia

Verkar som du haft ett mycket bra 2008 :)

Hoppas 2009 blir lika bra och erat hus ser fint ut i alla fall till utsidan :)

Gott nytt År :)

Kramar!

2008-12-31 @ 17:49:19
URL: http://www.nogg.se/pretty
Postat av: Stina Ydreborg

Hej på Dig!

Snygg bild jag fick vara med på i din blogg ;-)

Vad är det för hus Ni har köpt? Spännande!

Hoppas allt är bra med Dig och att vi får tillfälle att ses snart!

Kram Stina

2009-01-09 @ 10:03:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0