Modellat

Idag har Rob och jag modellat.
Jag vann ju en tävling där priset var att bli fotad av Laila Villebeck.
En urduktig fotograf.

Jag hämtade henne i Tallboda vid 10-tiden och innan dess hade jag hunnit både rida och finputsa lilla häst.
Igår hade jag dessutom badat honom så han blänkte som av guld idag.

Fotograferingen var jättekul! Rob tyckte visserligen att det var sådär att va tvungen att stå modell ute i en stor hage full med gräs och maskrosor. Gräs och maskrosor ska ju ätas ju!
När vi var klara fotade Laila även Linda & Costner.
2 härliga timmar senare var vi klara och nu väntar jag med spänning på hur bilderna ser ut.

Fattar ni hur svårt det kommer vara att välja ut vilka jag ska ha!?

Men här kan ni iallafall se en bild som är tagen på världens sötaste mule idag.
KLICK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0