Det var inte igår

Nej för det var nästan 3 månader sen närmare bestämt!
Sen jag red Robban alltså :)

Hanna och jag har en deal att vi mockar åt varandra en dag i veckan då våra hästar ska vila. Idag var en sån dag.
Men Rob hade gått galopprogram igår och behövde få röra på sina stela muskler lite. Därför skulle jag skritta honom en liten stund :)

Så här glad var han för att behöva ridas när han var hungrig och ville ÄTA!
(Lunchen ute hade alla hästar missat eftersom de inte fattade att de skulle gå in i en annan del av hagen för att få den... Trots att de gjorde det igår :P)


Men efter en stund på banan så var han lite gladare.
Och det var KUL att sitta på honom igen!
En aning rundare än Carissa är han ju med så det var lite skillnad mot vad jag numera är van vid ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0