Uuuuu...

Jag vet att man inte ska oroa sig i onödan.
Inte ta ut saker och ting i förskott.
Inte måla upp (skrämmande) bilder för något man inte har en aning om.
Jag veeeet...

Men är man kontrollfreak så är man... :P¨

Imorrn ska lilla jag på min första VFU-dag (VerksamhetsFörlagd Utbildning).
Vilket så klart ska bli grymt kul!
Men... Jag är jättenervös... :S

Tänk om jag inte hittar och kommer för sent.
Tänk om min handledare blir jättearg på mig för det.
Tänk om alla barnen börjar hata mig för att jag kom för sent...
Tänk om...

Näää... :P haha
Riktigt så illa kommer det nog inte va.
I'm just nervous....

Nu ska det pluggas läroplan så jag kan känna mig liiiite förberedd iallafall ;)

Kommentarer
Postat av: Elin

Nääääje det kommer att gå så bra så:D Jag har ätit kantarellpizza, vill plocka meeera!

2009-09-09 @ 21:14:42
Postat av: matilda - [maatilda.blogg.se]

Godmorgon!:)

2009-09-10 @ 07:34:08
URL: http://maatilda.blogg.se/
Postat av: morz

Spännande dag! Jag kommer ihåg pirret! Och jag var sen, hittade dåligt - men ingen blev arg!

2009-09-10 @ 14:23:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0