Bus-Robert

Igår rymde Rob. Jag var där på morgonen och skulle släppa ut efter att jag mockat och ridit ponnyn. Men när jag mockat och kört ut skottkärran från boxen bestämde sig Rob för att det var dags att gå ut...
Jag skulle bara rätta till lite spån och hade inte riktigt stängt boxdörren... Räkna ut den ekvationen om ni kan! ;)
Jo så att utan grimma stack han ut på stallplanen. Bort till min bil där han hittade lite löv som såg goda ut..
Ingen idé att stressa upp sig för att ens häst rymmer lite och är lite lös på stallplanen. Istället gick jag lite lugnt och hämtade lite havre och en grimma. Liiite svårfångad var han faktiskt. Det var ju kul att vara lös ju! ;)

Och ikväll när Elin och jag var ute på en halvmörk uteritt och satte av i galopp på ett gärde så la Rob av världens brall! Riktigt ordentlig bock faktiskt! Hihi ;)
Eftersom det nästan aldrig händer så var det rätt kul ;)

Jaa man kan inte annat än skratta åt min lille häst :)
Han är för söt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0