Officiellt

Då kan jag göra det officiellt eftersom kontrakt skrivits under idag (på det som det flesta visserligen redan vet om men ändå... :P):
Från och med söndag 1/11 kommer Robban lånas ut på foder till världens bästa Hanna och hennes mamma! :D

Han kommer stå kvar i stallet hos Linda så allt kommer bli hur bra som helst! Hanna och hennes mamma (Lollo) är jätteduktiga med honom och han trivs med dom så han kommer må prima. Plus att han inte behöver lämna sin bästa kompis Costner, vilket känns mycket bra i själen :)
Jag ska istället ha en unghäst, men det är inte klart än riktigt hur det blir så det får jag återkomma om ;)


Hanna & Rob

Jag har haft en superdag med bild och drama all day long! Hur kul som helst :D
På bilden skulle vi rita av den person som satt framför oss, utan att titta på pappret och på bara 30 sekunder! 
Mitt offer blev Sanna ;)
Sen skulle vi färglägga med färger som vi tycker passar den personen. Sist skulle vi skriva varför vi valt de färgerna och skicka kortet som vykort till offret :) hihi...


Sanna... ;)         Före... :P           Efter! ;)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag är helt klart nöjd ;)

2009-10-27 @ 23:03:39
URL: http://unbeautiful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0