Jag vann :)

Lisa, min kära vän, hade en liten tävling på sin blogg.
Tävlingen gick ut på att gissa vart hon och sambon Daniel hade varit i helgen.
Jag gillar tävlingar så jag gick in för att vinna! höhö... ;)
Googlade fram svaret via en bild på en staty av Karl IX. Svaret var Göteborg.
Google är bra till mycket alltså ;)
För jag vann! :)

Nu har hon skrivit ett jättefint inlägg på sin blogg, tillägnat enbart mig! Ooo så trevligt! ;)

Det ingår även en fika i hennes pris. Me like ;)
Fast Lisa, jag kan faktiskt betala för mitt ;) Blir kul att bara få ses igen! Var ju så länge sen nu...

Kraam!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hihi:) Nu vart ju nästan det här som ett inlägg tillägnat mig:P

2009-07-01 @ 08:43:14
URL: http://blogg.bunne.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0