Gissa vem som är nyfiken?

Gissa vem som undrade och frågade och gissade och frågade ännu mer igår kväll när hans fantastiska flickvän kom hem och skrek "Jaaag är vääärldens bääästa flickväään!!"
Moahaha...

"Har du kommit in på skolan?" Neej, skulle du tycka att jag var världens bästa flickvän då? Det har med oss att göra.
"Har du köpt en till häst?" Neej, det har väl inte med oss att göra?
"Har det med framtiden att göra?" Hm...På sätt och vis... ;)
"...har du skaffat en katt..." Neej, skulle du tycka att jag var världens bästa flickvän då eller?
"ÄR DU MED BARN!?!?" Haha, neeej. Men det skulle varit kul för du skulle sett blicken på dig själv :P

Han gick till och med in på bloggen för att kolla efter ledtrådar ;)

Och med risk för att han kommer kika in här igen (som han aldrig annars gör i och för sig) så tänker jag inte avslöja något än....
Avslöjandet kommer om ett par dagar.... hohoho...


Kommentarer
Postat av: Lisa

Du förstår väl att alla vi andra också är nyfikna va?!

Hoppas du jobbar imorgon fm så kan du skvallra för mig då!:D

2009-02-10 @ 15:42:47
URL: http://blogg.bunne.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0